گوگل کام مجله تفریحی تکنولوژی ورزشی و هنری

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

قرارداد 100 میلیارد تومانی ویلمتوس در صورت حضور روی نیمکت ایران


قرارداد 100 میلیارد تومانی ویلمتوس در صورت حضور روی نیمکت ایران


مارک ویلموتس

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک به زودی وارد تهران خواهد شد تا قرارداد سه ساله‌ای را برای هدایت تیم ملی با فدراسیون فوتبال ایران منعقد کند. قراردادی که اگر با همین شرایط منعقد شود تا جام جهانی قطر با سایر هزینه‌ها حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای فوتبال ایران هزینه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری DPA ، مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی قرار است به زودی به تهران سفر کند تا قرارداد سه ساله‌ای را با فدراسیون فوتبال ایران منعقد کند. این مربی تا پایان جام جهانی قطر عهده دار هدایت تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

سرمربی ۵۰ ساله نهایتاً ظرف روزهای آینده به تهران سفر خواهد کرد تا هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرد و جانشین کارلوس کی‌روش پرتغالی در تیم ملی فوتبال ایران شود.

مدیر برنامه‌های این مربی بلژیکی در ترکیه دیداری با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران داشته است.

گفته می‌شود که سرمربی بلژیکی به کمتر از یک و نیم میلیون دلار به ازای هر سال برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران راضی نیست و قصد دارد دو دستیار هم با خود به تیم ملی فوتبال ایران بیاورد. (این یعنی در مجموع قرارداد خودش و دستیارانش و سایر هزینه‌ها، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای سه سال حضور در تیم ملی ایران).


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir lp

پیشنهاد 700 دلاری از ترکیه و بلژیک برای بیرانوند


پیشنهاد 700 دلاری از ترکیه و بلژیک برای بیرانوند

beyranvand 2018 - پیشنهاد 700 دلاری از ترکیه و بلژیک برای بیرانوند


سایت فوتبال روز :

به نقل از gazetedamga ترکیه، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی ایران مورد توجه تیم‌های فنرباغچه، بشیکتاش و رایزه اسپور قرار گرفته است.

این دروازه بان ایرانی که نمایش خوبی در جام جهانی داشت و تیمش یعنی پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند، پیشنهادهایی دریافت کرده است. هر چند تیم باشگاهی او در ایران خواستار ادامه ماندنش در تیم شده است.

بعد از فنرباغچه و بشیکتاش که به این دروازه‌بان پیشنهاد دادند، باشگاه رایزه اسپور اخیراً به صف تیم‌های خواهان بیرانوند اضافه شده است. البته تیم خنک بلژیک نیز پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری خود را به پرسپولیس برای جذب بیرانوند ارائه داده است.

بازیکنانی چون علی قلی‌زاده، کاوه رضایی در لیگ بلژیک بازی می‌کنند و مرتضی پورعلی گنجی نیز سابقه بازی برای مدت کوتاهی در لیگ بلژیک دارد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir lp

واکنش باشگاه پرسپولیس به اتهام رشوه به داور چینی


واکنش باشگاه پرسپولیس به اتهام رشوه به داور چینی

اعلامبرنامه‌های پرسپولیس و پاختاکور در تاشکند

سایت عربی کوره امروز در گزارشی در اعتراض به انتخاب داور چینی برای بازی تیم‌های النصر عربستان و الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا به خاطرات بد سعودی‌ها از این داور پرداخت و در این خبر پرسپولیس را به پرداخت رشوه به این داور متهم کرد!
این سایت به نقل از پایگاه خبری خود در عربستان نوشته بود: «انتظار می‌رود باشگاه النصر عربستان به کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر تعیین مای مانینگ چینی به عنوان داور بازی با الوصل امارات اعتراض کند. النصر خاطرات بد و سیاهی از این داور چینی دارد که به خاطر دریافت رشوه در بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵، چهار ماه از سوی کنفدراسیون آسیا تعلیق شد. البته این ظلم فقط به تیم النصر محدود نشد بلکه در جریان بازی پرسپولیس با الاهلی عربستان هم خودش را نشان داد (باشگاهی که یک سال قبل به این داور رشوه داده بود) و داور در این بازی برای پرسپولیس ضربه پنالتی گرفته و معتز هوساوی مدافع الاهلی را اخراج کرد.»
این اتهام سایت کوره با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه بود. امیرعلی حسینی مسئول بازی‌های آسیایی پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: من واقعا نمی‌دانم این صحبت‌های خنده آور از کجا نشأت می‌گیرد.
مسئول بازی‌های آسیایی پرسپولیس ادامه داد: آقایان حتما نمی‌دانند که مدت هاست زمان ورود داوران به کشور‌ها برای قضاوت را هیچکس نمی‌داند. در واقع هر کشوری که میزبان باشد از برنامه داوران خبر ندارد. ضمن اینکه ناظر ویژه داوری AFC نیز در تمام این مدت با گروه داوری است.
حسینی در ادامه با اشاره به نامه نگاری باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات داوری افزود: در همین بازی‌های فصل جاری دو بار از داوری ضربه خوردیم و با کمیته مسابقات برگزارکننده بازی‌ها نامه نگاری داشته ایم؛ آنوقت چطور می‌توانند ادعا کنند ما با تیم‌های داوری در ارتباط هستیم؟
مسئول بازی‌های آسیایی پرسپولیس تاکید کرد: این صحبت‌ها و اتهامات به قدری عجیب و مضحکانه است که واقعا جای بحث اضافی ندارد. ماهیت باشگاه پرسپولیس در آسیا مشخص شده است. هر نتیجه‌ای که پرسپولیس گرفته است در زمین بازی بوده و هرگز وارد مسائل غیر اخلاقی نشده و نمی‌شویم.













۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir lp

امیر علی‌اکبری وارد سازمان UFC شد


امیر علی‌اکبری وارد سازمان UFC شد

امیر علی‌اکبری وارد سازمان UFC شد

علی اکبری در این نشست با بیان اینکه یک اتفاق و جشن بزرگ برای جامعه رزمی در حال رخ دادن است که قصد دارم آن را اعلام کنم. برای اولین بار یک ایرانی به سطحی از مهمترین مسابقات حرفه‌ای دنیا رسیده که تاکنون انجام نشده است. بعد از چهار سال مبارزه این هفته با UFC قرار داد بستم و یک سال و نیم و ۴ بازی خواهد بود که بعد از بازی سوم اوپن است و بازی به بازی جلو می‌رویم.
برای نخستین بار یک ایرانی با نام، پرچم و پاسپورت ایرانی با سازمان حرفه‌ای‌های MMA قرارداد امضا کرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir lp

اتهام رشوه به داور چینی از سوی رسانه عربی به پرسپولیس


اتهام رشوه به داور چینی از سوی رسانه عربی به پرسپولیس

perspolis logo - اتهام رشوه به داور چینی از سوی رسانه عربی به پرسپولیس


سایت فوتبال روز :

کنفدراسیون فوتبال آسیا مای مانینگ چینی را به عنوان داور دیدار حساس النصر عربستان و الوصل امارات انتخاب کرده است. سایت عربی کوره نوشت که انتخاب این داور باعث اعتراض و خشم باشگاه عربستانی شده چرا که النصر اصلاً خاطره خوبی از مانینگ چینی ندارد.
طبق ادعای سایت عربی کوره، مانینگ پیش از این در سال ۲۰۱۵ دیدار النصر برابر پرسپولیس را قضاوت کرد و به خاطر دریافت رشوه از تیم پرسپولیس چهار ماه با محرومیت مواجه شد.
سایت عربی کوره در ادامه نوشت: قضاوت‌های بد این داور تنها برای النصر نیست، بلکه الاهلی را هم در برگرفت تا جایی که پیش از این هم در دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس برابر الاهلی که یک سال پیش برگزار شد همان تیم (پرسپولیس) به داور چینی رشوه داد تا او دو پنالتی به سود آن‌ها بگیرد و معتز هوساوی را هم از بازی اخراج کند، اما این بار چیزی علیه داور اثبات نشد و او با محرومیت مواجه نشد.
این داور چینی که در سال ۲۰۱۸ در لیگ قهرمانان آسیا یک رسوای بزرگ را برای الهلال هم رقم زده بود و در یک نیمه سه پنالتی به سود العین گرفت باز هم قضاوت یک تیم عربستانی را در لیگ قهرمانان آسیا بر عهده گرفته و این باعث ناراحتی عربستانی‌ها شده است.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir lp

گزارش باکس آفیس 2019:شروع 350 میلیون دلاری Avengers: Endgame در آمریکا


گزارش باکس آفیس 2019:شروع 350 میلیون دلاری Avengers: Endgame در آمریکا


گزارش باکس آفیس 2019:شروع 350 میلیون دلاری Avengers: Endgame در آمریکا


سینمانیوز : قسمت چهارم مجموعه فیلم های انتقام جویان با عنوان : آخر بازی / توانست با فروش خیره کننده 350 میلیون

در اکران افتتاحیه در آمریکا و مجموع فروش 1.2 میلیارد دلاری در سراسر جهان پر فروش ترین فیلم تاریخ از نظر میزان فروش

اکران افتتاحیه باشد .

این فیلم سه ساعته با اکران در ۴۶۶۲ سالن سینمایی آمریکا و با گذر از انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۳» (۴۵۲۹ سالن)، «دنیای ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده» (۴۴۵۷ سالن)، «انتقام جویان: جنگ ابدیت» (۴۴۷۴ سالن) و «گرگ و میش: خسوف»، رکورد گسترده‌ترین اکران سینمایی در آمریکایی شمالی را نیز به نام خود ثبت کرد.

همچنین فیلم سینمایی Captain Marvel هم با فروش $8,051,000 در رده دوم باکس آفیس این هفته قرار گرفت

فیلم The Curse of La Llorona هم با فروش $7,500,000 در رده سوم فروش قرار گرفت .

فروش 350 میلیون دلاری Avengers: Endgame در دو روز اول اکران جهانی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir lp

پرفروش ترین خودروهای ایران در بازار آزاد


پرفروش ترین خودروهای ایران در بازار آزاد

فهرست قیمت پرفروش ترین خودروهای ایران در بازار آزاد

بازار خودرو در کشور طی ماه‌های گذشته با نوسان‌هایی روبه‌رو شده است و بسیاری از کارشناسان انتظار داشتند که باتوجه‌به طرح‌های پیش‌فروش و فروش فوری حاشیه بازار خودروسازان بزرگ کشور، شاهد کاهش قیمت خودرو باشیم. اما به نظر می‌رسد که چنین تصوری صحیح نیست و مصرف‌کنندگان نباید هیچ‌گاه منتظر کاهش قیمت خودرو باشند. هر روزی خبری از شرکت‌های خودروسازی به گوش می‌رسد که قیمت مدل خاصی را همراه‌با افزایش قیمت نجومی اعلام می‌کنند و مردم نیز تنها شاهد سکوت دستگاه‌های مسئول هستند. افزایش قیمت انواع مدل‌های خودرو در بازار نیاز به هیچ توضیح اضافی ندارد و کافی است نگاهی به فهرست پایین بیاندازید.

















































































































۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir lp

خداحافظی سامسونگ و ال‌ جی از بازار ایران تکذیب شد


خداحافظی سامسونگ و ال‌ جی از بازار ایران تکذیب شد

خداحافظی سامسونگ و ال‌ جی از بازار ایران تکذیب شد



اخبار منتشرشده مبنی بر خروج ال‌جی و سامسونگ از بازار ایران صحت ندارد و روابط عمومی هر دو شرکت این موضوع را تکذیب کردند.

ساعاتی پیش اخباری منتشر شده بود که دو شرکت بزرگ کره‌ای سامسونگ و ال‌جی قصد دارند در پی تحریم‌های آمریکا، بازار ایران را ترک کنند؛ اما این خبر صحت ندارد. در این خبر نوشته شده بود تولید لوازم خانگی سامسونگ و ال‌جی به یک‌پنجم میزان تولید آن‌ها در روزهای پایانی سال گذشته رسیده و انبارهای هر دو شرکت تقریبا خالی شده است اما این موضوع از سوی روابط عمومی هر دو شرکت تکذیب شد.

روابط عمومی هر دو شرکت ال‌جی و سامسونگ در تماس زومیت با آن‌ها این خبر را تکذیب کرده و اعلام کردند از بازار ایران خارج نشده‌اند. روابط عمومی سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای علاوه‌بر تکذیب خروج از بازار ایران اعلام کرد تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا ارائه‌ی محصولات نوآورانه به بازار ایران را ادامه دهد. سامسونگ در بیانیه‌ی خود نوشت:

روابط عمومی سامسونگ در ایران ضمن رد اخبار منتشرشده مبنی بر خروج این شرکت از ایران، اعلام می‌کند: «سامسونگ همواره ارزش زیادی برای خانواده‌ی هواداران و کاربران خود در ایران قائل بوده و با جدیدترین نوآوری‌ها، فناوری‌ها و محصولات خود، حضور قدرتمندی در این کشور داشته است. با وجود تمام تحولات خارجی و جغرافیایی-سیاسی، این مسئله تغییری نکرده است. ما همواره متعهدیم تا تمام تلاش خود را برای امکان ادامه دسترسی مردم ایران به محصولات نوآورانه‌مان فراهم کنیم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir lp

تولید پراید به پایان خواهد رسید


تولید پراید به پایان خواهد رسید

طبق اظهارات مدیرعامل سایپا، پراید از گردونه‌ی تولید حذف خواهد شد و خودروی تیبا یا کوئیک جایگزین آن می‌شود.

تولید پراید به پایان خواهد رسید


ولی ملکی، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون متبوع خود از شرکت خودروسازی سایپا گفت:

«اعضای کمیسیون صنایع عصر روز دوشنبه برای بازدید از شرکت خودروسازی سایپا رفتند و مدیرعامل این شرکت گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی خود ارائه کرد. طبق اظهارات مدیرعامل سایپا، پراید از گردونه‌ی تولید حذف خواهد شد و خودروی تیبا یا کوئیک جایگزین آن می‌شود.»


نماینده مردم مشکین شهر در مجلس با اشاره به گزارش مدیرعامل سایپا گفت:

شرکت سایپا تولید خود را از روزی ۶۰۰ دستگاه خودرو به ۲ هزار دستگاه افزایش داده است تا بتواند به تعهدات خود عمل کند. امروز همچنین مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا به سوالات برخی نمایندگان پاسخ داد و قرار شد پاسخ برخی دیگر از نمایندگان را به‌صورت مستند و درقالب گزارش مکتوب ارائه دهد. از مدیرعامل سایپا خواسته شده تا به تعهدات خود در قبال فروش خودرو عمل کند تا سر مردم دراین‌میان بی‌کلاه نماند. پس از استماع گزارش مدیرعامل سایپا، نمایندگان از خطوط تولید خودروهای تیبا و کوئیک بازدید کردند.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir lp

آموزش جلوگیری از پاک شدن هاتگرام تلگرام طلایی توسط گوگل پلی


آموزش جلوگیری از پاک شدن هاتگرام تلگرام طلایی توسط گوگل پلی

گوگل دو اپلیکیشن تلگرام طلایی (طلاگرام) و هاتگرام را به‌دلیل جاسوسی از اطلاعات شخصی کاربران از روی گوشی‌های اندرویدی پاک کرد.

تلگرام طلایی و هاتگرام از روی گوشی های اندرویدی پاک شدند


آموزش جلوگیری از پاک شدن هاتگرام تلگرام طلایی توسط گوگل پلی :

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir lp